Box

Fildeling og samarbejde i skyen

Fakta

  • Priser fra 139 kr. pr. måned
  • Elegant og brugervenligt interface
  • Self-service portal
  • Automatisér workflows

Simpel og sikker fildeling med stærk administration

Box giver jer en simpel og sikker platform til at dele filer og dokumenter med andre virksomheden samt eksterne samarbejdspartnere. Men box er mere end blot fildeling – der er indbygget en masse features til at samarbejde på dokumenter og filer (versionering, kommentarer, tasks etc.). I får også stærk administration, så I kan skræddersy hvem der skal have rettigheder til hvad og rapportere på sikkerhed osv.

Over 240.000 virksomheder, heriblandt Pandora og Procter & Gamble, har allerede implementeret Box. Mange virksomheder oplever at de bliver i stand til at kvitte FTP og/eller Sharepoint, ligesom de får bedre kontrol over hvor deres data ligger, samtidig med at medarbejderne bliver mere produktive.

Samarbejd mere effektivt

De fleste virksomheder kan nikke genkendende til de klassiske udfordringer ved at arbejde sammen på projekter: alle de involverede bliver spammet med emails, og det er aldrig til at finde de seneste versioner af de dokumenter og filer der arbejdes på.

Med Box har I mulighed for at omdanne mapper til workspaces, hvor alle kan arbejde sammen og få overblikket over de projekter de arbejder på. I kan nemt kommentere på filer, ligesom alle får adgang til den seneste version (samt tidligere versioner) af filerne. Derudover er det blandt andet muligt at tildele tasks til hinanden, ligesom man kan vælge at blive notificeret om ændringer i specifikke filer og mapper mm.

Få kontrol over virksomhedens data

Når I benytter Box, ligger virksomhedens data i et miljø, som I kan kontrollere – i modsætning til private Dropbox foldere eller fremmede email indbakker. Disse alternativer bliver typisk benyttet, når virksomheder ikke stiller brugervenlige løsninger til rådighed – og kan blive særdeles problematiske, når medarbejdere forlader virksomheden.

Samtidig med at I bliver i stand til at tilbyde jeres medarbejdere en intuitiv og brugervenlig løsning, bevarer I fuld kontrol over hvem der skal have adgang til hvad, ligesom I får overskuelig og søgbar logning på alle aktiviteter (eks. hvornår har hvem oprettet/ændret/set hvilke dokumenter).

Fleksibelt API og integrationer med populære cloud-services

Box gør det nemt at integrere med de cloud-tjenester I allerede benytter og dermed få mest ud af jeres investeringer. Der er over 550 cloud tjenester at vælge mellem, heriblandt Office 365, Google Apps, Zendesk og OneLogin mv.

Derudover integrerer Box med 1.000+ mobile apps, så I for alvor kan blive mobile. De har også udviklet et “mobile toolkit”, som kan benyttes til at integrere med jeres egne apps.

Dertil har Box også et yderst veldokumenteret API, som giver mange muligheder, ligesom de har gjort det nemt at embedde Box på websites, intranet eller Microsoft SharePoint.

Mere om Box

Er du også på Slack?

Fedt! Kontakt os for at blive tilføjet til vores kanaler.