Microsoft Office 365

Kontor og email i skyen fra 30,40 kr. per måned

Fakta

  • Priser fra 30,40 kr. pr. måned
  • Elegant og brugervenligt interface
  • Self-service portal
  • Automatisér workflows

Alt det i kender + fordelene fra skyen

Office 365 handler om at gøre jer mere fleksible og effektive, samt flytte driften af diverse services (eks. email og fildeling) over til Microsoft. Samtidig får I adgang til et væld af nye features, der er bygget specifikt til skyen.

Office 365 kan benyttes via browseren eller med desktop/app versionerne af Word, Excel og Outlook osv. Uanset hvordan Office 365 benyttes, er I altid forbundet til skyen, og det betyder blandt andet, at flere personer kan arbejde på det samme dokument på samme tid!

Bedst af alt, så bliver Office 365 aldrig forældet, da I automatisk får adgang til nye versioner og funktionaliteter – alt sammen til en fast lav månedlig pris.

Fuld Office suite

Udover den webbaserede Office suite, har I også mulighed for at downloade den nyeste 2013 version af Office suiten til jeres computere. Den indeholder alle de funktionaliteter, som I har været vant til fra tidligere versioner af Office pakken samt en række nye features. Den helt store forskel er at desktop installationerne er forbundet til skyen, så de dokumenter man arbejder på altid kan tilgås. Det gør det eksempelvis muligt at arbejde på et dokument fra sin arbejdscomputer på kontoret, og ubesværet fortsætte arbejdet på sin tablet, når man kommer hjem.

Email og kalender i skyen

Med email i skyen bliver I langt mere fleksible og slipper for selv at skulle vedligeholde mail server. Office 365 gør det nemt at tilgå email og kalendere via browser, PC, Mac og diverse smartphones og tablets (inkl. iOS, Android samt Microsoft’s egne devices).

Selvom jeres email er hosted af Microsoft, er der stadig rig mulighed for at tilpasse servicen og sætte Active Directory-synkronisering mm. op. Derudover er der indbygget spamfilter, garanteret 99,9% oppetid samt sikkerhed i topklasse. Eksempelvis vil I være i stand til at blokere adgang fra mistede telefoner med et par museklik.

Online møder

Med Lync, som er en del af Office 365, bliver I i stand til at holde online møder i HD kvalitet med 1-250 deltagere (interne samt eksterne). Lync er yderst stabilt og Microsoft har udviklet en række features der skal gøre mødeoplevelsen så autentisk som muligt – og Lync er derfor er rigtigt godt alternativ til fysiske møder, som kan spare jer mange penge.

Udover at være behændigt integreret ind i resten af Office 365, giver Lync også mulighed for at kommunikere med Skype brugere, hvilket gør det yderst anvendeligt over for eksterne brugere, der ikke nødvendigvis benytter Lync. Lync kan ligesom resten af Office 365 benyttes via browseren, desktop installation og smartphones samt tablets.

Følgende kan Office 365 også

Er du også på Slack?

Fedt! Kontakt os for at blive tilføjet til vores kanaler.