Vil du udforske de konkrete muligheder og fordele ved at implementere AI i jeres kundeservice? Så book vores gevinstafklaringsforløb.
Effektivitet, forbedrede kundeoplevelser, tilgængelighed, håndtering af travle perioder, forberedelse til nye udfordringer, administration af SoMe-kanaler og medarbejdertræning – alt dette er velkendte mål i kundeserviceverdenen. Det nyskabende element her er, at AI i dag kan hjælpe med at opnå dette på en måde, som ikke var mulig for få år siden.
Vi står klar til at afdække potentialet i din kundeservice ved hjælp af AI-løsninger. AI har aldrig før været så centralt som nu, og det er ofte et strategisk prioriteringsområde. Alligevel kan det være udfordrende for kundeserviceteams at træffe de rette beslutninger og prioriteringer.
Vi tilpasser forløbet til jeres unikke behov, situation, strategi, værdikæde og kunderejse(r) i kundeservice. Vi analyserer potentialet i forskellige faser, fra kunden kontakter jer til udfordringer med korrekt prioritering og routing samt hvordan AI kan hjælpe medarbejderne til effektivt at håndtere henvendelser og træffe beslutninger baseret på data.
Dette AI-gevinstpotentialeforløb henvender sig til alle, der har ansvar for eller beskæftiger sig med strategi, drift og udvikling inden for kundeservice. Det kan være Kundeservicedirektøren, Kundeservicechefen, teamlederen, den digitale eller CX-ansvarlige eller lignende. Uanset organisationens størrelse er AI relevant for alle kundeservicetyper.
Introduktionsprisen er kun 2.995 kr. Har du spørgsmål eller ønsker at tilmelde dig, bedes du kontakte Sasha Olesen på tlf. +45 2980 9280 eller via e-mail på sto@cloudhuset.dk.